۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد: بیشترین حجم پرواز‌های نوروزی در تعطیلات عید فطر رقم خورد

  • کد خبر: ۲۲۱۳۶۷
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد: بیشترین حجم پرواز‌های نوروزی در تعطیلات عید فطر رقم خورد
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت: بیشترین تعداد پرواز‌های نوروزی به مشهد در تعطیلات عید فطر رقم خورد.

حسن جعفری در گفتگو با شهرآرانیوز در مورد وضعیت پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر گفت: بیشترین تعداد پرواز‌های نوروزی به مشهد در تعطیلات عید فطر رقم خورد، به گونه‌ای که در همین پیک تعطیلات نوروزی، تردد و جابجایی مسافران بیش از ۱۵ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به وضعیت پرواز‌های فرودگاه با توجه به وضعیت جوی مشهد افزود: وضعیت جوی هنوز مشکلی برای پرواز‌های فرودگاه مشهد ایجاد نکرده و مشکل به خصوصی در نشست و برخاست پرواز‌ها نداریم. باران به تنهایی برای نشست و برخاست پرواز‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند. تا زمانی که دید کافی برای هواپیما در فرودگاه وجود داشته باشد، مشکلی نخواهیم داشت.

جعفری در خصوص بروز تاخیر در پرواز‌ها تصریح کرد: امروز و روز گذشته در مقاصد خود پرواز تاخیر‌دار نداشته‌ایم، اما روز چهارشنبه پرواز کرمانشاه به دلیل وضعیت جوی کرمانشاه با تاخیر همراه شد. اگر وضعیت جوی مقاصد پرواز‌های فرودگاه مشهد مناسب نباشد، احتمال دارد پرواز‌ها با تاخیر همراه شود، از همین رو مسافران حتما پیش از عزیمت به سمت فرودگاه وضعیت پرواز خود را بررسی کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس از پیش از نوروز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیک سوم سفر‌های نوروزی، در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

به گفته جعفری، در روز جمعه (۲۴ فروردین‌ماه امسال)، شاهد ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس بودیم. 

وی به میزان رشد نشست و برخاست پرواز در پیک سوم سفر‌های نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: برهمین اساس در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است. 

جعفری همچنین به میزان اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات عید فطر اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه شاهد جابه‌جایی ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر بودیم که رشد ۲۴ درصدی را نسبت به عید فطر سال گذشته نشان می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->